زندگی خیلی کوتاه است؛ ۸ موردی که واقعاً نباید نگران آن‌ها باشید آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از فردا (یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳) صحرایی: حذف تدریجی کنکور هویت واقعی را به مدرسه بازگرداند مردان میانسال روزانه ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تغییرات نامحسوس دما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس وزیر آموزش و پرورش برای توضیح درباره مطالبات معوقه معلمان به مجلس می‌رود نخ دندان یا خلال دندان، کدام یک بهتر است؟ روزانه ۶۰۰ بیمار در بخش اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد پذیرش می‌شود خوابگاه ویژه دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایجاد شد خراسان‌رضوی آماده میزبانی از مسافران و زائران تابستانی از ابتدا تا نهم تیرماه ۱۴۰۳، شش نفر در سیل رودبار جان خود را از دست دادند اجباری در کمک به مدرسه وجود ندارد | ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی صددرصد رایگان است + جزئیات آفتاب‌سوختگی را چطور درمان کنیم؟ ۸۵۰۰ پرستار در مشهد و خراسان‌رضوی آماده خدمات‌رسانی در طرح تابستانه هستند
سرخط خبرها

روز تهران در تقویم ملی ثبت می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۹۵۰۸۰
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
روز تهران در تقویم ملی ثبت می‌شود؟
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ثبت روز تهران در تقویم ملی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، نرگس معدنی پور با اشاره به ثبت روز تهران در تقویم ملی کشور، اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی نامه‌ای را بر اساس پیگیری‌ها به شورا ارسال و اعلام کردند که در دستور بررسی قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه خوشبختانه پاسخ منفی از شورای فرهنگ عمومی نگرفتیم، یادآور شد: این شورا در گذشته صراحتاً در خصوص ثبت روز تهران در تقویم، پاسخ منفی داده بود؛ اما در این دوره علاوه بر مصوبه شورای شهر، نامه‌ای نیز با امضای آقای چمران به شورای فرهنگ عمومی ارسال شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی در پاسخ به این نامه اعلام کرد که ثبت روز تهران در تقویم را در دستور بررسی قرار می‌دهد.

وی در خصوص زمان نهایی شدن ثبت روز تهران در تقویم، خاطرنشان کرد: جلسات شورای فرهنگ عمومی بر اساس زمان‌بندی مشخص برگزار می‌شود و مسائل به نوبت در دستور جلسه قرار می‌گیرد.

معدنی‌پور افزود: بعید به نظر می‌رسد بررسی موضوع در جلسه شورای فرهنگ عمومی زمان‌بر باشد، اما به هر شکل تابع تصمیمات این شورا و زمان‌بندی بررسی موضوعات در این مجموعه هستیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->